Bejelentkezés
Jelenleg 2 látogató böngészi az oldalt. Regisztráció
szabadsag

Nyári szabadság

Tisztelt Partnereink, Ügyfeleink és Barátaink!

2015. augusztus 14-től augusztus 24-ig az R-LINE Club pihenni megy. Ez idő alatt nem tudjuk teljesíteni alkatrész és szerviz igényeteket sem.

A webáruházon leadott rendeléseket legkorábban augusztus 24-án tudjuk feldolgozni.

Köszönjük a megértést és türelmet, augusztus 24-án megújult erővel és jó kedvvel várunk benneteket újra!

baráti üdvözlettel,
R-LINE CLUB csapata

vw-golf-7-r-evo-2014

Jön az új Volkswagen Golf R Evo

A Volkswagen nemcsak a mostanában egyre népszerűbb hibrid autókat fejleszti, hanem a “sötét oldalt” is erősíti. Ezúttal az új Golf 7 R Evo nevű példánnyal és 370 lóerővel.

Az átlag halandónak egy közönséges Golf GTI is bőven elég a maga 200 lóerejével, de a 300 lovas és összkerék meghajtású Golf R-LINE az igazi ínyencfalat.

Az új Golf R Evo azonban még erre is rátesz egy lapáttal. A motor ugyanaz az EA888 kódjelű 2 literes, 4 hengeres turbós változat, csak éppen nem 300, hanem 370 lóerőt teljesít. Természetesen a 370 lóerő mellé, 6 fokozatú DSG automata váltó és Haldex 4Motion hajtás is jár.

Nemcsak a motor, a váltó és a futómű lesz erősebb, de az autó súlyát is alapos csökkentésnek vetik alá a VW mérnökei, így a gyorsulás biztosan elegendő lesz szinte bármihez. Nyilván a súlycsökkentést nem alumínium, hanem szénszálas műanyagokkal gondolják, így viszont az ára sem átlagos lesz.

Nyilvánvaló, hogy a Volkswagen példát szeretne statuálni ebből a modellből, méghozzá a legerősebb hot hatch autó “díját” szeretné magáénak tudni.

A Golf R Evo 2014 áprilisában, a Pekingi Motor Show-n debütál. Ha visszagondolunk az előző Polo GTI változatára, akkor sejthetjük, hogy ezt nem a magyar piacra szánják…

Aki kedvet kapott egy a Peking Motor Show 2014-hez, annak itt van pár kedvcsináló valódi fénykép Jonathon Ramsey-től.

Itt pedig a sajtófotókat nézhetitek meg.

 

szabadsag_2013

Nyári szabadság

Tisztelt Partnereink, Ügyfeleink és Barátaink!

Az egész éves hajtás minket is kifárasztott. Annak érdekében, hogy minden kedves vásárlónk és partnerünk a legjobb kiszolgálást és legnagyobb odafigyelést kapja, egy hét pihenéssel mi is feltöltjük magunkat.

2013. augusztus 19-től 25-ig szabadságon leszünk. Ez idő alatt nem tudjuk teljesíteni alkatrész és szerviz igényeteket sem.

A webáruházon leadott rendeléseket legkorábban augusztus 26-án tudjuk feldolgozni.

Köszönjük a megértést és türelmet, augusztus 26-án megújult erővel és jó kedvvel várunk benneteket ismét!

üdvözlettel,

R-LINE CLUB csapata

 

VW Golf találkozó Hungaroring 2012. október 13.

Volkswagen Golf találkozó Hungaroring 2012 október 13.

Már délelőtt 10-kor kinyitotta kapuit a Porsche Hungária szervezésében a VW Golf találkozó. Mi is ott jártunk és megnéztük a klasszikus és új Golfokat.

Sokan elsősorban az új Golf 7 hivatalos premierje miatt látogattak el a mogyoródi Hungaroringre, de voltak akik saját autójukat akarták bemutatni a közönségnek. A rendezvényre kiállítóként és látogatóként is lehetett regisztrálni. A kiállítói regisztráció október 7-ig volt lehetséges, azonban nem minden autó kapott jogot, hogy a paddock területén felvonulhasson: szakmai zsűri válogatta be a legszebb és legkülönlegesebb Golf-modelleket.

Kollégánk Golf 3-asa helyett kapott a Paddockon, szerintünk is megérdemelten. Az autók nagy része egyébként még mindig az első három generáció képviselői voltak, de azért akadtak 4-es és 5-ös Golfok is, 6-osból egyet sem láttunk. Úgy tűnik, hogy mi magyarok elsősorban az 1-es, 2-es és 3-as Golfokat szeretjük leginkább, rengeteg szépen felépített és sok különféle stílusirányzat képviselőinek épített példányával találkoztunk. Volt itt clean, rat, cult, de akadtak teljesen gyári Golfok is.

A kiállításon sok mindent megmutattak a Golf eddigi történelméről, külön boxban lehetett megtekinteni az összesen 7 fajta felszereltségű és színű új, 7-es Golfot, volt Gokart/vezetéstechnikai pálya, ingyenes gyors szerviz, és koncertek is. A zenei program leginkább az idősebb korosztálynak szólt (Cserháti Zsuzsa és Máté Péter emlékkoncert), mi örültünk volna egy kicsit modernebb zenének. 11.00-kor bemutatták a színpadon a Golf VII újdonságait, 12.00-ben pedig beszéltek a kiállított és a látogatók Golfjairól.

Lehetett nyerni is, az első 5000 belépőjegy egyben tombola is volt, melynek fődíja a Retro Autóklub által felújított 1983-as Golf I volt. A koncertek után kezdődött is a sorsolás, ami majdnem 45 percig tartott. Focilabdákat, pólókat, vásárlási utalványokat is el lehetett vinni, de a legtöbben a patinás állapotú Golf I-et akarták. Sokan a 17.30-as kezdéséig már elhagyták a helyszínt, így aki nem jelentkezett a nyereményekért, azok számát újrasorsolták. Ezért majdnem 19.00 óra volt, mire a Golf gazdára talált. Gratulálunk a nyertesnek, reméljük azért vigyáz majd az egyesre (a mikrofonban nem ezt mondta) és úgy fog vele törődni, ahogy mi is foglalkoznánk vele.

Köszönjük a szervezőknek és a szponzoroknak, hogy lehetővé tették a rendezvényt, a családias, megszokott VW-légkör egy kicsit hiányzott belőle, a kiállított autók és programok viszont kárpótoltak minket. Aki nem volt ott, az tekintse meg a helyszínen készült fotógalériát, talán egy kicsit visszaadja a hangulatot.

Rlinnnnnnnnn-nezo

Wörthersee 2012

Idén is voltunk az év egyik legnagyobb VW konszern találkozóján és ismét rengeteg gyönyörű autót láthatunk. Sajnos most rövid ideig voltunk, ép csak pár napot de a lényeget láthattuk így is.

Nézzétek meg a galériát, érdemes!

 

nezokep

Új GTI kiegészítők érkeztek!

GTI zokni, 6 különböző színben!

Ha nemcsak az autóját szeretné meglepni GTI-s kiegészítőkkel, akkor jó helyen jár!

A kiváló minőségű, pamut, női és férfi zoknik most potom áron elérhetők, melyek ajándékként is nagyszerűen szolgálnak.

A termékek megrendelhetők itt.

 

 

golf-gti-nezo

Láthatáron a hetedik generációs GTI

A statisztikák szerint a Volkswagen márka továbbra is legnépszerűbb modellje a Golf készül bemutatni hetedik “csodáját”. A megjelenés várhatóan jövő márciusra, a Genfi Autószalonra vagy jövő szeptemberre a Frankfurti Autószalonra tehető. Azonban az első leleplező fotók már el is készültek a Nürburgringen. Az újdonsült autóról ugyan még sok információnk nincsen, de annyi biztos, hogy a könnyű padlólemeznek köszönhetően elődjénél könnyebb lesz. Ebből adódóan csak egy kisebb átdolgozásra kerül sor a 2.0 TFSI motorban. A modell választható 6 fokozatú manuális, illetve 7 sebességes, dupla kuplungos automata váltókkal, melyek hozzájárulnak ahhoz, hogy az előző szériához képest még dinamikusabb és még takarékosabb legyen.

 

devil

Devil10 Jubileumi Tuning Találkozó

További információk az alábbi linken találhatók:

http://deviltuning.hu/devil10/

Új modell: Volkswagen CC

Új modell: Volkswagen CC

Ritkán ugyan, de előfordul, hogy egy modellváltozat önálló modellként folytatja tovább életútját. Ugyanez történt a most már csak Volkswagen CC névre hallgató egykori Passat CC-vel is, amely nemcsak egyszerűen kivált a Passat-családból, hanem egyenesen felülemelkedett rajta. Korántsem véletlenül…

A kívül-belül megújult luxuslimuzint a Volkswagen csapata teljes mértékben újraálmodta.

Hűvös elegancia, tökéletes vonalvezetés, lélegzetelállító megjelenés. Tömören így lehetne jellemezni az új Volkswagen CC-t, amellyel a márka végérvényesen beírta magát a felsőkategóriás limuzinok közé. Az elegáns, kimondottan üzleties megjelenésű CC kupészerű formájával a merész, a gazdasági életben is bátran döntést hozó üzletemberek tökéletes autója. A sportos forma ugyanakkor egy kis lezserséggel ellensúlyozza az autó elegáns oldalát.

Karizmatikus elegancia

A Volkswagen CC 4802 mm hosszú, tengelytávolsága 2711 mm, mindehhez 1855 mm-es szélesség (tükrök nélkül) és 1417 mm-es magasság párosul. Az arányokat elnézve érthető, miért kelt a négyajtós kupé sportos hatást, míg az új orr-rész egészen egyértelművé teszi, hogy korántsem egy egyszerű cégautóval van dolgunk. Ennek az autónak bizony a tulajdonosa is a kormányhoz akar ülni, sofőrnek itt helye nincs! A mélyre húzott, a lökhárító közepe felé összpontosuló hűtőmaszk, illetve az alsó levegőbeömlők olyan hatást keltenek, amitől valamennyi tekintet azonnal az autóra szegeződik. A Volkswagen egyéb modelljein hasonlóan felépített fényszórók ügyesen ötvözik a modern fényszórótechnikát az extraként rendelhető LED-es nappali fénnyel, amely meghatározó eleme a CC-nek. Utóbbi fényforrásból oldalanként 15-15 darabot osztottak, s e „gyöngysorok”, ha lehet, még erőteljesebb megjelenést kölcsönöznek a luxusmodellnek. Az autó hátulja ugyanakkor már kevésbé maszkulin, mint az eleje, a hatás azonban itt sem marad el. A hátulnézetet meghatározó kettős hátsó lámpatestek csodás egységet alkotnak, a kettős kör alakú formával szakító tervezők áttértek az egyenes, szimmetrikus vonalakra, mely irányt a LEDfényforrások csak tovább erősítenek.

A luxus szériatartozék

Az új Volkswagen CC kilenc különböző színben érhető el, amelyek között két hagyományos, hat metál, egy gyöngyházfényezés található. A bevezetéshez a gyár a 03-as kóddal jelölt fekete-tölgy barna metálfényezést választotta, így vélhetőleg ezzel a változattal találkozhatunk majd a leggyakrabban az utakon. A modell azonban nem csak külsejében kínál újat a vásárlóknak. A belső tér finomításán és áttervezésén túl az alapáras felszereltség igen hasznos egységekkel egészült ki. A megújult középső kezelőpanel, illetve a klíma vezérlésén túl további változás vehető észre a középkonzol tetején: a Phaetonhoz hasonlóan egy analóg óracsoda kapott itt helyet. Az új modellben immár szériatartozék a Bi-Xenon fényszóró, amelyet statikus kanyarvilágítás egészít ki, míg hátul LED-lámpatestek találhatók. Ezenfelül a ráfutásérzékelés is alapáras tartozék, ahogy a minőségi RCD310-es rádió-CD egység vagy épp a Comfort fejtámaszok is.

Az opcionális lista szintén bővült, az új modellel együtt érkezett a DLA (Dynamic Light Assist), vagyis a forgalmi helyzethez mindig tökéletesen igazodó automata világítás, a kameravezérelt jelzőtábla-felismerő rendszer, továbbá most került Volkswagenbe először a Side Assist Plus rendszer, kiegészülve a Lane Assisttel. Előbbi eszköz segítségével a véletlen sávelhagyást tudjuk elkerülni: ha a rendszer véletlenszerű sávelhagyást észlel, a kormánykerék rezegtetésével figyelmezteti a vezetőt. A parkolást segítő rendszer pedig lehetővé teszi a parkolási manőver automatizálását, bekapcsolásával ugyanis a rendszer keresni kezdi az út megadott oldalán lévő, párhuzamos parkolóhelyeket. Ha a megújult belső térről esik szó, fontos kiemelni, hogy az autó már alapáron is kényelmes sportülésekkel rendelhető, amelyek kifejezetten hosszú utakra készültek. A kényelmes és nagy ülőfelületek a CC esetében különösen fontosak, azok pedig, akik opcionális ülésszellőztetéssel rendelik az üléseket, biztos, hogy csak szuperlatívuszokban mesélnek majd az utazás élményéről. A hátsó üléssor az elődmodellhez hasonlóan kérhető két-, illetve háromszemélyes kialakítással, s a bennülőket panoráma üvegtetővel is elkápráztathatjuk, amely nappaliszerű világosságot varázsol az autó belsejébe. E fényárnak köszönhetően a CC-ben egészen otthonosan érezhetjük magunkat, ezen érzésünket pedig csak fokozzák a finom választású anyagok, az átgondolt elhelyezésű és kialakítású kapcsolók, gombok, melyek a vezető, illetve az utasok keze ügyében egyaránt megtalálhatók.

Innováció a motortérben

A CC öt különböző motorral érhető el. A teljes palettából két különböző teljesítményű dízelmotor és három benzines erőforrás közül választhatunk. Start-Stop rendszerrel szereltek – ez biztosítja a kiemelkedően takarékos üzemet és az alacsony károsanyag-kibocsátást. Ezenfelül az új CC-ben megvalósul a fékezési energia-visszanyerés, amely funkció a dízel- és a benzines változatoknál is elérhető. A 2.0 literes common-rail dízelmotorok 140 LE-s (103 kW-os) és 170 LE-s (125 kW-os) erőforrással rendelhetőek. A benzines palettán három különböző teljesítményű és karakterisztikájú motor közül válogathatnak a majdani tulajdonosok: a legkisebb a 160 LE-s (118 kW-os) 1.8 literes TSI, őt a 210 LE-s (155 kW-os) 2.0 literes TSI követi, majd a sort a legimpozánsabb erőforrás, a 3.6 literes V6 FSI zárja, a maga 300 LE-s (220 kW-os) teljesítményével.

A Volkswagen CC esetében 210 lóerő teljesítményig minden modellhez opcionálisan rendelhető a konszern kettős tengelykapcsolóval ellátott DSG-váltója, amely nemcsak hogy gyors sebességváltást tesz lehetővé, de majdnem olyan takarékos is, mintha manuálisan váltanánk. E lehetőség mellett a gyengébbik dízel kézi kapcsolású váltóval szerelt változata ésA dízelüzemű modellek minden esetben az erősebbik DSG-váltóval szerelt kivitele szintén rendelhető lesz a későbbiekben 4Motion összkerékmeghajtással.

Árulkodó jelek

S ha már erőforrások: egy valamirevaló autószakértő még egy ilyen meghatározó modellnél sem feledkezik meg a kipufogók szemrevételezéséről, amelyekre a tervezők is igen nagy hangsúlyt fektettek. Európában 210 lóerőig teljes bizonyossággal megmondható a gyári változatokról, hogy milyen motorral szerelték őket. Alapkiépítésben tehát kettős, normál végződésű kipufogót találunk a bal oldalon. Amennyiben a 125 kW-os modell 4Motion meghajtással párosul, akkor egy-egy normál végződésű kipufogó kerül a bal és a jobb oldalra is, míg ha krómozott végződésű kipufogót látunk mindkét oldalon, biztosak lehetünk benne, hogy a legnagyobb motorváltozattal szerelt CC, a 3.6 literes V6 FSI halad előttünk.

forrás: VW

Néző

ELADÓ Bora Coupe

Eladó lett a VR6 Turbó, teljesen egyedi Bora!